باز هم غمی به دلم چنگ میزند


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

 

باز هم غمی به دلم چنگ میزند

دارد به  شیشه عمرم سنگ میزند

باز هم از غمی بزرگ قلب من

با هق هق ابری ام آهنگ میزند

در هر تپش، چه آشنا، چه دور

به سادگی نگاهم انگ میزند

میترسم از همه،همه غیر از دلم

آنجا که هر کسی به خودش رنگ میزند

بر من چه رفت که از خود بریده ام؟

من من میپوسد و زنگ میزند

یاد روزهای ناتمام و تاریکم

زخمی عمیق به دل تنگ میزند

خواهم گذشت از همه، بیراهه ها

هرچند که راه به دلم سنگ میزند

 

 


نظرات شما عزیزان:

ب.ربیعی
ساعت23:22---14 اسفند 1393
عالی
عالی

پاسخ: :)


قلب متفکر
ساعت19:47---1 آبان 1392
خواهم گذشت از همه، بیراهه ها

اما روحم، خسته شد و آهنگ میزند...

دوستت دارم واقعا


پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 13:35 توسط فاطمه صلاحی| |